Głosuj na Słupsk i Rio Creativo!

Głosuj na Słupsk i Rio Creativo!

Ponieważ rok temu to logo ENERGI CZARNYCH Słupsk zwyciężyło w plebiscycie na Polski Rebranding Roku, o czym informowały przekazy medialne w całej Polsce, postanowiliśmy wspomóc w kolejnej edycji konkursu innego z kandydatów do głównej nagrody. Tym razem o miano najbardziej nowoczesnej i atrakcyjnej zmiany wizerunkowej walczy logo i system identyfikacji Miasta Słupska! Zostało ono zaprojektowane przez naszego partnera Rio Creativo!


Rio Creativo to studio projektowe, które skupia się w swojej działalności na brandingu i komunikacji wizualnej. Od 2009 roku prowadzi projekty różnej wielkości. Wspólnie ze swoimi klientami pracuje nad rozwojem ich marek, wdrażając proste pomysły i śmiałe rozwiązania. Agencji zaufało już wiele znanych lokalnych firm, do nich dołączyły władze Słupska. Słupski system identyfikacji wizualnej został doceniony w wielu profesjonalnych kręgach, stając się wzorcowym dla innych miast planujących unowocześnienie swojego wizerunku.

Od 18. do 24. stycznia trwa finałowy etap trzeciej edycji plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku. Jest to głosowanie, w którym bierze udział 10 najlepszych rebrandingów zgłoszonych do plebiscytu. Wśród kandydatur finałowych znalazły się: Agata Meble, AZS Koszalin, Femax, Giełda Papierów Wartościowych, Gratka, Money.pl, Polska Liga Futbolu Amerykańskiego, OtoMoto, Miasto Słupsk, x-kom.

Aby oddać głos na słupskie logo, wystarczy wejść na stronę plebiscytu: http://brandingmonitor.pl/repl-polski-rebranding-roku-2015-glosowanie/

Newsletter

Zapoznałem się z regulaminem i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych."