Śladami Euroligi

Śladami Euroligi

Wakacje w pełni, tymczasem w Słupskim Towarzystwie Koszykówki praca nad przygotowaniem nowego sezonu wre, i to dosłownie! W gorącym klimacie obleganej latem Barcelony przebywa nasz wysłannik – Mateusz Kaźmierczak. Słupski marketing & media manager bierze udział w organizowanych przez Euroligę warsztatach - 2014 European Basketball Marketing Summit.
Najnowsze trendy marketingowe, wykorzystanie nowych technologii do komunikacji z kibicami, rozwiązania w zakresie sprzedaży biletów i CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) - to główne tematy poruszane podczas europejskiej konferencji dotyczącej marketingu koszykarskiego, organizowanej z myślą o najlepszych klubach Europy. Można dzięki niej wymienić się doświadczeniami z lokalnych lig, nawiązać cenne kontakty oraz poznać nowatorskie rozwiązania w dziedzinie marketingu, bez którego nie może dziś funkcjonować żaden profesjonalny klub koszykarski.

- To dla mnie zaszczyt, że mogę swobodnie podyskutować z przedstawicielami klubów Euroligi. Słupski klub zasługuje na to, żeby podążać śladem europejskich standardów. Dlatego czuję się zobowiązany do jak najaktywniejszego uczestnictwa w wydarzeniu i przekazania bogatej liczby wniosków pozostałym pracownikom - podkreśla Mateusz Kaźmierczak.

Newsletter

Zapoznałem się z regulaminem i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych."